Always-a-smile service
In onze webshop verzenden wij alle bestellingen voor een eenduidig tarief van €3,95.
Track 'n trace
Je kunt je bestelling volgen via track 'n trace die wij met je delen. Wij delen deze direct wanneer de bestelling klaar ligt voor verzending. In het algemeen gaat het pakketje de dag erna gelijk met de vervoerder mee.
Niet thuis?
Mocht je niet thuis zijn op het moment dat jouw bestelling wordt aangeboden, geen probleem. Je kunt dan je bestelling binnen 2 weken ophalen op het dichtstbijzijnde postkantoor met het briefje dat de postbode bij je achtergelaten heeft in de brievenbus. In vele gevallen komt de postbode nog 1x het pakketje de volgende dag aanbieden of ze laten het achter bij de buren. Haal je het pakje niet op en komt het retour naar ons dan brengen wij de verzendkosten van € 5.95 in mindering omdat je gebruik maakt van onze retourservice.
Levertijd
Wij leveren bestellingen zo snel mogelijk uit. Bestellingen worden verzonden van maandag t/m zaterdag. De bezorging van de bestellingen is van maandag t/m zaterdag.
Niet voorradig
Een enkele keer komt het voor dat een product toch niet op voorraad is of tijdelijk een langere levertijd heeft bij onze leverancier. In de meeste gevallen hebben wij het product binnen 7 werkdagen in huis. Wij laten je dit uiteraard weten en je mag er altijd voor kiezen om de bestelling te annuleren.
Betaalmogelijkheden
Wij verzenden bestellingen uitsluitend na ontvangst van je betaling. Dit geldt alleen als je gekozen hebt voor de betaalmogelijkheid "vooraf overmaken". Wij nemen jouw bestelling in behandeling en verzenden hem na ontvangst van je betaling.
Always-a-smile service
Onze webshop is constant bezig om haar klanten nog beter van dienst te zijn en stellen je mening/suggestie daarom erg op prijs. Je kunt suggestie(s) sturen naar info@puuraloeproducten.nl
Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden. Heb je desondanks alles toch een klacht over onze service of een product, stuur je klacht dan naar info@puuraloeproducten.nl en je krijgt binnen 48 uur een reactie op je suggestie of klacht.
Allergische reactie
Indien er een allergische reactie optreedt, nemen wij alleen producten retour die ongeopend en ongebruikt zijn binnen 2 weken na levering volgens het herroepingsrecht. Producten die wel gebruikt of geopend zijn, kunnen wij helaas niet retour nemen.
Mankement
Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail naar info@puuraloeproducten.nl
Contact gegevens
PUUR ALOË!
Oranjetuin 3
2665 VJ BLEISWIJK
Kamer van Koophandel TBA
BTW nr. TBA